Homicidal Gaming is officially recognized by the Central Outpost as a genuine gaming organization.
homicidalgaming.com Webutation
homicidalgaming.com Webutation
Youtube/Graphics
HG CHATROOM FRONT PAGE [315]
loading Loading History
Fri at 15:45
im online now if any hellfires wanna team up
Sat at 17:01
What's up guys
Sun at 2:54
Ghost where are you
Sun at 2:54
im ere
Sun at 2:55
dude
Sun at 2:55
this is awesome
Sun at 2:55
what squad are you gonna try out for?
Sun at 2:56
.....
Sun at 2:56
yup
Sun at 2:57
you smell
Sun at 2:57
he doesnt want us on here
Sun at 2:57
omg
Sun at 2:57
how do you change the color
Sun at 2:57
did you know
Sun at 2:58
did you know ice is mad
Sun at 2:58
cant use complete context
Sun at 2:58
ice who
Sun at 2:58
fatality
Sun at 2:59
wer is he
Sun at 2:59
idk fucker wont join the party
Sun at 2:59
:d
Sun at 3:00
lol peace out
Sun at 3:00
this is funner when im not supposed to
Sun at 3:00
ok peace out
Sun at 3:00
night all happy gaming
Sun at 17:27
good after noon hg fatguy here bout to dig my way into this bean burrito.lol
Mon at 3:45
Attention HG!!!! OMG iTs VizioNz is now known as HG DeaThNoTe! !! that is all
Mon at 6:11
What is up guys, I was recruited by 'o Fat Guy' on Xbox 360 playing Ghosts! I am new here, but I cant be on atm.. so if u wanna chat HMU on xbox or PM me on here:D Glad I'm here :d :thumb:
9 hours ago
just to let you guys know i change my gamertag it was eddiesmith15 now its EddieSmith30079
2 hours ago
i was told to come here my gamertag is holdmybeer4me
Type a message...
Welcome to HG CHATROOM FRONT PAGE

Working...

 · reply · retweet
Announcement of